Nieuw tegoed kopen

Activeren Beltegoed

Hoe lang is mijn opwaardeercode/beltegoed geldig?
Onze opwaardeercodes zijn erg lang geldig. Meestal zelfs langer dan een jaar. De precieze vervaldatum vind je in de aflevermail. Tot deze vervaldatum he...
Mon, 18 May, 2015 at 3:28 PM
Code werkt niet
Al onze codes zijn ongebruikt en door de mobiele provider aan ons verstrekt. Vaak voorkomende redenen waarom het opwaarderen niet lukt of de code niet lijkt...
Fri, 25 Oct, 2019 at 3:52 PM
Directe opwaardering mislukt
Na ontvangst van je betaling, waarderen wij het aangegeven telefoonnummer voor je op. Je krijgt van ons een bevestiging per email. In geval van een...
Mon, 14 Dec, 2015 at 11:37 AM
Kun je voor iemand anders opwaarderen?
Ja, dat kan, zowel bij een opwaardeercode als ook bij een directe opwaardering. Wij sturen de opwaardeercode altijd per email. De opwaardeercode is te...
Wed, 10 Jun, 2015 at 1:27 PM
Verkeerde keuze in product of provider
Helaas is het niet mogelijk om een éénmaal afgeleverde code terug te geven of te ruilen. Je kunt de situatie het beste vergelijken met een open gekraste ...
Thu, 25 Sep, 2014 at 4:39 PM
Opwaarderen vanuit het buitenland
Ook vanuit het buitenland kun je je mobiel opwaarderen.  Voor sommige providers bieden wij directe opwaarderingen aan. Dan werkt het in principe net z...
Wed, 10 Jun, 2015 at 5:26 PM
Hoeveel beltegoed heb ik nog?
Hieronder vind je per provider de instructies om je beltegoed op te vragen. Mocht je vragen over je saldo hebben, neem dan contact op met de klantenservic...
Tue, 9 Feb, 2016 at 11:48 PM