Heb je tijdens je bestelling een fout emailadres aangegeven, stuur ons dan een email aan support@opwaarderen.nl vanaf het juiste emailadres. Noem in de email het ordernummer en voeg een kopie van je betaalbewijs toe.


Heb je wel het juiste adres aangegeven, maar je hebt na een kwartier nog steeds geen code, controleer dan het volgende:

  1. Heb je je ongewenste email (spam) gecontroleerd? Vaak beland onze aflevermail daar. Voeg ons adres toe aan je       contactlijst, dan ontvang je voortaan onze mail gewoon in je postingang. 
  2. Is je betaling wel naar Alphacomm gegaan? Staat er namelijk een andere ontvanger op je bankafschrift, dan heb je niet bij ons besteld. Is je betaling bijv. naar St. Derdengelden Buckaroo, Adyen of Liquix gegaan, dan kunnen wij je niet helpen. Neem in dit geval contact op met het bedrijf waar je het tegoed besteld hebt. 
  3. Heb je via overboeking betaald? Houd er rekening mee dat een betaling via een overboeking altijd ca. 1-2 werkdagen duurt. Bestellingen die via iDeal, PayPal, Sofort of Creditcard worden betaald, worden binnen enkele minuten geleverd, maar bij een overboeking duurt dit dus wat langer. 
  4. Heb je bovenstaande punten gecontroleerd, maar toch geen code ontvangen, stuur ons dan een email aan support@opwaarderen.nl . Noem in de email het ordernummer en voeg een kopie van je betaalbewijs toe. 



Als je geen beltegoed hebt ontvangen, bestel dan niet direct opnieuw, maar wacht het antwoord van de klantenservice af. Mocht er vanwege een technische storing later worden geleverd, dan worden alle bestellingen automatisch nageleverd. Het is niet mogelijk om reeds geleverd beltegoed te retourneren.


Weet je niet hoe  je de code moet activeren, dan vind je de opwaardeerinstructies hier.