Top Faq vragen

Geen extra/gratis beltegoed ontvangen
  Extra of gratis beltegoed na een opwaardering wordt altijd geleverd door je provider. Als je bij een opwaardering extra of gratis beltegoed is toege...
Za, 7 Feb, 2015 at 11:12 PM
Hoeveel beltegoed heb ik nog?
Hieronder vind je per provider de instructies om je beltegoed op te vragen. Mocht je vragen over je saldo hebben, neem dan contact op met de klanten...
Di, 9 Feb, 2016 at 11:46 PM
Wat betekent direct opwaarderen?
Met direct opwaarderen kun je opwaarderen zonder code. Na het plaatsen van je bestelling wordt het prepaid tegoed automatisch toegevoegd aan je beltegoed ...
Ma, 20 Okt, 2014 at 9:52 AM
Waarom is mijn saldo niet bijgeschreven voor de Lycamobile Holland Bundel of Lebara Unlimited?
Naast de standaard beltegoeden bieden wij bundels aan, zoals Lycamobile Holland Bundel en Lebara Unlimited. Het activeren van een dergelijke bundel gaat g...
Ma, 20 Okt, 2014 at 9:52 AM
Provider gerelateerd (opzeggen, geldigheid simkaart,beltegoed bevroren,tarieven etc)
Wij zijn een onafhankelijke leverancier en geen onderdeel van een provider. Wij hebben geen toegang en geen inzage tot netwerkgegevens. Vragen omtrent he...
Ma, 20 Okt, 2014 at 9:57 AM
Ipad of Tablet opwaarderen
Als je iPad of je tablet een simkaart heeft en je hebt de mogelijkheid om te bellen, dan waardeer je gewoon op volgens de opwaardeerinstructies van je pro...
Ma, 20 Apr, 2015 at 12:44 PM
storing netwerk Delight/Vectone sinds 01-07-2015
Er lijkt een storing te zijn in het netwerk van Delight/Vectone.  Wij, Alphacomm Prepaid Services, zijn een onafhankelijk bedrijf dat beltegoed van versch...
Vr, 3 Jul, 2015 at 12:55 PM
Lycamobile Surf kan niet geactiveerd worden
Het is bij Lycamobile helaas niet mogelijk om meerdere keren per maand dezelfde surf code of bundel te activeren. Heb je bijvoorbeeld deze maand al een S...
Di, 3 Nov, 2015 at 12:06 PM