Klantenservice

Factuur
Alleen als geregistreerde klant kun je de factuur zelf downloaden. Meld je daarvoor aan met het emailadres waarmee je ook de bestelling hebt geplaatst. Klik...
Do, 6 Aug, 2015 at 1:37 PM
Vragen over bestellingen, betalingen, leveringen en activeren van je beltegoed
Wij willen je graag gemakkelijk, snel en direct online helpen met je bestellingen, betalingen en activering van je beltegoed. We hebben de meest gestelde...
Do, 5 Mrt, 2015 at 6:16 PM
Klachten?
Natuurlijk zijn we heel blij met onze hoge klanttevredenheid. Maar om onze diensten en dienstverlening te blijven verbeteren, willen we ook de klach...
Wo, 27 Jul, 2016 at 4:01 PM
Vragen over Privacy
Als je vragen of opmerkingen hebt over ons privacybeleid of de verwerking van gegevens, dan kun je contact met ons opnemen. Onze klantenservice helpt je ...
Do, 25 Sep, 2014 at 4:42 PM
Onze openingstijden
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur (met uitzondering van feestdagen). Je kunt ons altijd mailen. We d...
Di, 27 Okt, 2015 at 12:09 AM
Deel je mening via Feedback Company, jouw mening telt!
Wij zijn constant bezig met onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij altijd geïnteresseerd in je mening. Wij bieden via Feedback Company de ...
Wo, 30 Dec, 2015 at 12:31 PM
Suggesties?
We staan open voor suggesties van onze klanten. Heb jij ideeën hoe we onze dienstverlening en producten kunnen verbeteren? Mail ons dan gerust. ...
Do, 11 Sep, 2014 at 7:09 PM
Geen medewerker aan de telefoon?
Dat klopt. Per telefoon zijn wij niet te bereiken. Hier kiezen wij bewust voor. Dit doen wij om lange wachttijden te voorkomen. Al onze communicatie verlo...
Di, 14 Okt, 2014 at 1:07 PM
Storing in het netwerk van Delight/Vectone sinds 01-07-2015
Er lijkt een storing te zijn in het netwerk van Delight en Vectone.  Wij, Alphacomm Prepaid Services, zijn een onafhankelijk bedrijf dat beltegoed van ver...
Vr, 3 Jul, 2015 at 12:53 PM