Al onze betalingen worden afgewikkeld en gecontroleerd door onze betaalprovider. Omdat we hoge eisen stellen aan de veiligheid van ons betaalverkeer, kan het voorkomen dat je betaling bij ons wordt afgewezen, terwijl je bij andere bedrijven wel met succes kunt betalen. Helaas kunnen we niet zien waarom een betaling niet succesvol was.


Mogelijke oorzaken voor het niet lukken van een betaling via creditcard zijn:

  • je bestelt als anonieme klant; 
  • je hebt geen creditcard van Mastercard of Visa
  • je hebt een prepaid creditcard of een creditcard zonder 3D secure
  • de gegevens in je Alphacomm Account komen niet overeen met de gegevens van je creditcard;
  • de vervaldatum van je creditcard is veranderd;
  • de CVC code werd niet of fout ingegeven;
  • de 3D secure code werd niet of fout ingegeven;
  • je hebt in een kort tijdsbestek teveel bestellingen geplaatst;
  • je hebt in je Browser Java Script niet geactiveerd en/of je staat popups niet toe.

 

Soms ontstaat er een blokkade. In dat geval kun je het na acht dagen opnieuw proberen. Tot die tijd zul je helaas tijdelijk een andere betaalmethode moeten kiezen. Let erop, dat je het niet steeds opnieuw blijft proberen, dan verleng je namelijk de blokkade.