Controleer eerst of je betaling wel naar Alphacomm Prepaid Services is gegaan.

Staat er namelijk een andere ontvanger op je bankafschrift, dan heb je niet bij ons besteld.

Is je betaling bijv. naar St. Derdengelden Buckaroo of Liquix gegaan, dan kunnen wij je niet helpen. Neem in dit geval contact op met de ontvanger van je betaling.

Houd er rekening mee dat een betaling via een overboeking altijd ca. 1-2 werkdagen duurt. Bestellingen die via iDeal, PayPal, Sofort of Creditcard worden betaald, worden binnen enkele minuten geleverd.


Is je betaling wel naar Alphacomm Prepaid Services gegaan, dan kun je je bestelling altijd via je account controleren. Je vindt hier ook de opwaardeercode. Eventueel kun je je achteraf registreren met het emailadres waarmee je besteld hebt. Je vindt de bestelhistorie onder Account-Bestelhistorie.


Wil je je niet registreren, controleer dan eerst of onze email niet in je spam terecht is gekomen.

Heb je wel een sms ontvangen maar geen email en weet je niet hoe  je de code moet activeren, dan vind je de opwaardeerinstructies hier.


Soms wordt het beltegoed vanwege een tijdelijke storing iets later geleverd. Als je na een half uur nog steeds geen email en geen sms hebt ontvangen, vul dan het contactformulier in. Vergeet daarbij niet je ordernummer te vermelden. Je ordernummer vind je terug in de omschrijving op je bankafschrift (ACPS - xxxxxxxx) of in de email die je van PayPal hebt ontvangen.


Als je geen beltegoed hebt ontvangen, bestel dan niet direct opnieuw, maar wacht het antwoord van de klantenservice af. Mocht er vanwege een technische storing later worden geleverd, dan worden alle bestellingen geleverd. Het is niet mogelijk om reeds geleverd beltegoed te retourneren.