Belangrijk is dat je beltegoed bestelt van de juiste provider, d.w.z. dat jouw simkaart en het beltegoed van dezelfde provider moeten zijn. 

 

We verkopen opwaardeercodes en voor sommige providers ook directe opwaarderingen. Als je je provider aanklikt, dan zie je vanzelf wat er aangeboden wordt.

Een opwaardeercode ontvang je per email en moet daarna nog geactiveerd worden bij je provider. Hoe je dit doet staat in de email die je van ons krijgt.

Bij een directe opwaardering boeken wij het tegoed direct op je telefoonnummer. Hiervan krijg je na afloop per email een bevestiging.

 

Bij bijna alle betaalmethodes ontvang je het beltegoed binnen enkele ogenblikken. Kies je echter voor de normale overboeking of de periodieke overboeking, dan duurt dit gemiddeld twee werkdagen, omdat wij de betaling niet eerder ontvangen.

 

Je kunt ook een Tablet of Ipad opwaarderen. Dit gaat het handigst met een directe opwaardering. Bied je provider dit niet aan, kijk dan bij: Hoe kan ik opwaarderen met een iPad of tablet?


Voor nederlandse simkaarten waardeer  je op via www.opwaarderen.nl. Voor belgische simkaarten via www.herladen.be; voor duitse simkaarten via www.aufladen.de en voor spaanse simkaarten via www.recargar.es.