Zolang je je bestelling niet hebt bevestigd, kan je deze annuleren tijdens het bestelproces. Ga naar je winkelwagen en klik op het icoon prullenbak om een productkeuze te verwijderen en bestel opnieuw.

 

Heb je een verkeerde bestelling geplaatst en deze al afgerekend? Dan heb je de opwaardeercode al ontvangen. In dit geval is het helaas niet mogelijk om je opwaardeercode terug te geven. De reden hiervan is dat wij niet kunnen controleren bij je provider of de code al in gebruik is genomen.


Tip: Je kunt natuurlijk wel de opwaardeercode aan iemand anders geven of verkopen die de provider van het aangekochte product gebruikt. Of zelf een losse simkaart aanschaffen van desbetreffende provider om het tegoed alsnog toe te kunnen passen. Houd rekening mee dat je toestel simlockvrij dient te zijn indien je zorgeloos gebruik wilt maken van iedere willekeurige provider. Je hebt gemiddeld tot 1,5 jaar de tijd om de code op te waarderen na aanschaf (provider afhankelijk).


Mocht je geen product ontvangen hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen de status van je bestelling nakijken en indien mogelijk je bestelling naleveren of retourboeken.