Zolang je je bestelling niet hebt bevestigd, kan je deze nog wijzigen tijdens het bestelproces. Ga naar je winkelwagen en klik op het aantal om dit aan te passen indien je meer dan een bestelling wilt plaatsen of klik op het icoon prullenbak om een productkeuze te verwijderen en bestel opnieuw.

 

Heb je een verkeerde bestelling geplaatst en deze al afgerekend? Dan heb je de opwaardeercode al ontvangen. In dit geval is het helaas niet mogelijk om je opwaardeercode terug te geven of te ruilen. De reden hiervan is dat wij niet kunnen controleren of de code al in gebruik is genomen.

Tip: Je kunt natuurlijk wel de opwaardeercode aan iemand anders geven of verkopen die wel gebruik maakt van de betreffende provider. Of je kunt zelf een losse simkaart aanschaffen van desbetreffende provider om het tegoed alsnog toe te kunnen passen. Houd rekening mee dat je toestel simlockvrij dient te zijn indien om zorgeloos gebruik te kunnen maken van iedere willekeurige provider. Je hebt gemiddeld tot 1,5 jaar de tijd om de code op te waarderen na aankoop (provider afhankelijk).