Ons systeem controleert constant of betalingen gelukt zijn. Zodra een betaling gelukt is leveren wij de bestelling. Het komt in een beperkt aantal gevallen voor dat een betaling wel is gedaan maar dat wij de bestelling niet kunnen leveren. Dit is vaak het gevolg van één van de onderstaande oorzaken:

  • De betaling is nog niet bijgeschreven op onze rekening. Dit kan te maken hebben met de verwerkingstijd van de gekozen betaalmethode dat vertraagd kan zijn door een tijdelijke storing. Verwerkingstijd van overboekingen door je bank kan tussen de 1 - 3 werkdagen duren.
  • Door een technische fout hebben wij geen bericht ontvangen dat de betaling bijgeschreven is op onze rekening.
  • Het ordernummer is niet (juist) vermeld als betalingskenmerk waardoor het systeem de betaling niet automatisch kon verwerken.
  • De betaling is niet overgemaakt naar het rekeningnummer van Alphacomm Prepaid Services BV. Controleer de naam en het rekeningnummer dat vermeld staat in de mail met onze overboekingsgegevens.
  • Het bedrag dat wij ontvangen hebben komt niet overeen met het bedrag van de bestelling.

Om je bestelling alsnog te kunnen leveren willen wij je vragen ons een betaalbewijs te mailen. Zodra wij het betaalbewijs gecontroleerd hebben en de betaling inderdaad in orde is, zullen wij de bestelling alsnog leveren. Met betaalbewijs bedoelen wij een gescand bankafschrift of screenshot van de betaling via internetbankieren.


Wij adviseren je niet steeds opnieuw te bestellen. Neem eerst contact op met onze klantenservice. Eenmaal geleverd beltegoed kan namelijk niet geretourneerd worden.